FANDOM

Trailer Edytuj

Bezpośrednia kontynuacja The Legend of Zelda Breath of the Wild została zapowiedziana przez Nintendo na E3 2018. W zakończeniu poprzedniej części księżniczka dostaje informację, że bestia Vah Ruta, znajdująca się przy Zora's Domain, przestała działać. Zwiastun przedstawia nam Linka i Zeldę podróżujących najprawdopodobniej przez jaskinię znajdujące się pod wyżej wspomnianą lokacją. Podczas zwiedzania napotykają ciało Ganondorfa, w którego pierś wbite zostało zielona dłoń, z której wychodzą różne symbole (niektóre przypominają język Gerudo, można z nich odczytać napis:"zaklęcie" i "Ganon"). Okazuję się jeszcze, że całe "malice" (czarno-czerwona mordercza substancja rozlana po całym Hyrule) wypływa właśnie z ludzkiej formy Ganona. Później ciało antagonisty serii upada, jego głowa obraca się w stronę kamery, a w jego oczodołach rozpalają się oczy "malice". Pod sam koniec widzimy ujęcie sprzed Shrine of Resurrection na którym ziemia zaczyna się trząść, a zamek nieznacznie sie wznosi.

Na ten moment mamy tylko tyle informacji. Kiedy tylko zobaczymy nowy zwiastun, bądź otrzymamy nowe potwierdzone informacje zaktualizuję ten artykuł.