FANDOM

Sahasrahla jest powtarzającą się postacią z serii The Legend of Zelda

Biografia Edytuj

A Link to the Past Edytuj

W A Link to The Past Sahasrahla jest starszym z Wioski Kakariko. Jako potomek Siedmiu Mędrców Sahasrahla obdarzony jest mistycznymi zdolnościami, posiadającymi zdolności telepatyczne, takie jak te księżniczki Zeldy. Potrafi wykorzystać te zdolności, aby skontaktować się z Linkiem na duże odległości, nawet przez pustkę między światami. Mężczyzna o imieniu Aginah, który ukrywa się na Desert of Mystery, okazuje się być jego bratem w Ancient Stone Tablets i dzieli się tymi umiejętnościami.
Sahasrahla został zmuszony do ukrywania się z powodu rosnących zagrożeń Agahnima, ponieważ jest on potomkiem jednego z pierwotnych Siedmiu Mędrców, którego szuka Agahnim. Na szczęście Wnuk Sahasrahli wie, że Sahasrahla ukrywa się w pobliżu Pałacu Wschodniego. Chłopiec zaznacza swoją lokalizację na mapie Linka i musi go szukać, aby uzyskać więcej informacji. Starszy znajduje się w niewielkim budynku przypominającym sanktuarium w niewielkiej odległości na zachód od samego Pałacu Wschodniego, znanego jako Kryjówka Saharahli. To tutaj spotyka Linka. Poprosił Linka, by zdobył Wisiorek Odwagi, jeden z trzech Wisiorków Cnoty wymagane do władania Master Sword z Pałacu Wschodniego jako próba odwagi. Po ukończeniu mówi on więcej o Master Sword i nagradza go artefaktem. Jeśli Link przyniesie mu Wisiorek Odwagi, zostanie mu powiedziane, jak mówi się o bohaterze z rodu tych, którzy strzegli wisiorka, Rycerzy z Hyrule. Wierząc, że Link jest tym bohaterem, Sahasrahla powierza mu buty Pegaza , które zostały przekazane przez rodziny Siedmiu Mędrców.Poproszony Link, by uzyskać pozostałe wisiorki, będzie nadal oferował swoją radę Linkowi poprzez telepatię. Po poknaniu Ganona, Sahasrahla powrócił do domu do Wioski Kakariko.